From: Loredana Stasisin
Date: May 25, 2007 8:44 PM
Subject: INVITATIE 'FATA ASCUNSA A BUCURESTIULUI'

Va invitam sa descoperim impreuna FATA ASCUNSA A BUCURESTIULUI, sambata si
duminica, 26-27 mai. Plecarea se va face la fiecare ora, in intervalul
13:00-18:00, din fata librariei Carturesti, str. Arthur Verona, nr. 13.

Loredana Stasisin
coordonator proiect "Case Care Plang"

E-mail:  [EMAIL PROTECTED]
Phone:   +40721.451.460
www.casecareplang.ro

--
Puteti contribui cu 2% din venitul Dvs. la combaterea defrisarilor abuzive.
Detalii cont la:

Raspunde prin e-mail lui