Niciodata n-am fost mai convins ca acum ca imaginea
tarii in exterior o formezi prin tot ce faci, ce spui,
ce propui, cu cine si cat de bine organizezi IN TARA
actiuni stiintifice, cultural-educative, instructive
si de loisir care sa convinga prin calitate,
actualitate, consistenta, aplicabilitate,  noutate si
relevanta ca sunt bine gandite, armonios organizate si
atent derulate.
E ceea ce am vazut in postura de participant la
Conferinta internationala "Promovarea  COMPETENTELOR
CHEIE in educatia formala si nonformala, calea pentru
asigurarea   succesului profesional si personal in
societatea europeana bazata pe cunoastere"
http://www.infoproject.baiamare.rdsnet.ro/ organizata
de d-na Mariana Hudrea la Baia Mare in 25-27 Mai 2007.
Pretentiile de organizare a conferintei au fost
indeplinite de Sala de conferinte a Primariei din Baia
Mare, sala cu aer conditionat, sonorizata, cu
posibilitatea dialogului tradus simultan in mai multe
limbi si cu acces la internet.
Au participat peste 40 de invitati, delegati din
Italia, Belgia si Romania, din cele mai multe centre
universitare din tara (Bucuresti, Iasi, Cluj,
Timisoara, Arad, Galati, Baia Mare si un numeros
public din Baia Mare invitat sa asiste la un astfel de
eveniment.
Acestia au sustinut in cele doua zile ale conferintei
peste  30 de lucrari a caror tematica au imbracat
armonios cele 8 competentele cheie enumerate la adresa
de mai sus. Au participat: d-l director al CCD Baia
Mare, Primarul Municipiului BM, directorul Infoproject
d-na Mariana Hudrea organizatorul evenimentului,
reprezentantii CJAPP Baia Mare, Univ.de Nord Baia
Mare, Colegiilor preuniversitare, scolilor generale si
gradinitelor din Baia Mare.
Se cuvine sa remarcam daruirea echipei de organizare a
conferintei si in special celor doua traducatoare care
au dus greul activitatii de armonizare a dialogului.
Ordinea de prezentare a lucrarilor a fost dictata de
competenta cheie atinsa.
Fiecare zi a avut urmatoarele etape de desfasurare a
activitatii: Prezentarea competentei cheie in
discutie, prezentarea lucrarilor ce o vizau urmate de
comentarii, remarci, aprecieri, o autoevaluare urmata
de o cina festiva.
Conditiile ireprosabile de cazare au fost asigurate
fie la Administratia Taberelor Scolare, fie la Hotel
Mara sau Rivulus.
Hotarati sa imbinam utilul cu placutul, dumineca 27
mai ne-am deplasat intr-o excursie in Maramures,
ocazie cu care am vizitat Casa memoriala George Pop de
Basesti, Biserica de lemn "Sfintii Mihail si Gavriil"
de la Surdesti, Muzeul Satului de la Sighet in care am
admirat traditiile populare locale, Muzeul
comunismului de la Sighet unde am trait sentimente
amestecate (de groaza pentru conditiile mizerabile de
detentie, de admiratie si compasiune pentru floarea
intelectualitatii romanesti-ministri, oameni politici,
militari, prelati, oameni de cultura si arta, opozanti
ai regimului comunist al caror nume acopereau zeci de
metri patrati din peretii capelei din curtea
inchisorii, multi din ei morti in inchisorile
comuniste de la Sighet, Pitesti, Gherla, Jilava, Peri
Prava si atatea altele), cimitirul vesel de la Sapanta
dupa care ne-am intors prin Certeze la Baia Mare.
Este a opta intrunire internationala la care particip
dar prima cu un continut atat de bogat in forme de
dialog, cunoastere reciproca si cu un atat de mare
castig de imagine.
Am mai fost in Maramures dar nu l-am vazut asa frumos
cum aveam sa constat reintorcandu-ma pe Valea Izei si
vizitand Manastirea Barsana.
Va multumesc dragele mele Mariana, Daniela, Simona si
toata echipa inimoasa, pentru tot ce ati facut pentru
noi ca sa ne simtim bine, sa ne iertati daca am gresit
suparandu-va cu ceva si va promit ca voi reveni.
Cu respect si admiratie, Sebastian Alexandru - Iasi

Vizitati http://roinfocds.blogspot.com si spuneti-va parerea printr-un
comentariu; ne-ar ajuta foarte mult. Va multumim.

Don't get soaked.  Take a quick peak at the forecast
with the Yahoo! Search weather shortcut.
http://tools.search.yahoo.com/shortcuts/#loc_weather

Raspunde prin e-mail lui