Domnule Rusu,

Eu  am pretuit de multe ori luarile dumneavoastra de atitudine.Va respect
foarte mult.
Consider ca e datoria  tuturor sa luam atitudine cand simtim ca ceva nu merge.
Am  scris mesajul anterior deoarece sunt  foarte  ingrijorata de  dezinformarea
la care e supusa o mare parte a cetatenilor romani, oriunde s-ar afla.
Eu mi-as dori ca Basescu sa fie asa cum il vad cei 6 milioane de sustinatori.
Din pacate el a pierdut increderea  mea.Acest lucru ma intristeaza peste masura.
Mi-as dori o Romanie cu oameni cinstiti.Mi-as dori o Romanie cu oameni
informati.Mi-as dori o Romanie in care oamenii sa nu fie  atat de usor de
manipulat.Imi doresc o Romanie prospera, o Romanie cu politicieni de calitate,
cu oameni de calitate in functii de conducere. O Romanie in care oamenii sa fie
apreciati nu  dupa apartenenta politica  ci dupa calitatea lor ( umana, morala,
intelectuala).
Sunt convinsa ca va doriti aceleasi lucruri.
Rugamintea mea este  sa incercati sa vedeti ce se ascunde in spatele cuvintelor
TUTUROR politicienilor si nu numai ale UNORA.
Cei in care  aveti atat incredere  nu sunt cu nimic mai buni decat
ceilalti.Doar ca sunt mai agresivi si mint cu mai mare energie.
In rest, NIMIC!!!!
Nu as fi  vrut sa va supar deoarece va respect  si va inteleg.Dorim aceleasi
lucruri pentru  tar noastra. Binele ei.
Va  rog sa ma credeti ca faceti o mare greseala sustinand un grup la fel de
incorect ca si celalat.
Aici  e supararea mea.
Nu sunteti  singurul care  ati fost pacalit. Aici e tragedia.
Mi-as dori un Presedinte cinstit. Un Presedinte pe care  sa simt ca NU MA MINTE.
Din pacate  acest Presedinte s-a discreditat total in ochii mei. Imi pare  rau
deoarece in urma cu doi ani mi-am pus  speranta in el.
M-a inselat.A doa oara nu a reusit.Faptele sunt prea  multe ca sa poata sa ma
mai pacaleasca.
Dar i-a pacalit pe  6 milioane.E teribil de ingrijorator acest lucru.
Nu mint  cand spun ca Romania isi vede de drumul ei.
Daca veti veni in tara veti vedea  cum Romania se infrumuseteaza pe zi ce
trece.Lumea e mai civilizata.
Cel putin  orasul meu e un oras  mult mai  curat decat multe orase pe care
le-am vizitat curand  din Occident.
Poporul se straduieste.
Poporul merge inainte  cu sau fara minciuna politica.
Eu ii urmaresc la televizor pe toti si ii judec dupa ce spun si nu  dupa
comentariile politice facute de altii.
M-au dezamagit peste masura oamenii pe care  ii sustineti.
Va rog sa  nu fiti suparat pe mine deoarece eu va respect foarte mult.
Insa  sunt  ingrijorata cand vad  asemenea mesaje si dupa Referendum.
Basescu e Presedinte. Eu tot astept sa se schimbe in bine.De ce nu o face?
Mariana