am si eu o intrebare?

cine este in spatele acestei adrese de email? "snspa" - se refera la ce
cred eu? la urmasa scolii "stefan gheorghiu"? cea care pregatea
activistii de frunte ai tarii? mai exista in scoala asta persoane care
au fost si atunci si sunt si acum profesori?  daca DA, ROMANIA
TREZESTE-TE.

--- snspa Bucharest <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> pot sa te intreb de unde esti?
> bogdan

> comod,
> borfasii
> niste
> este scut.
> pe
> ai
> catre
> MAJORITATEA
> functie, pe
> poporului de
> ani:
> trebuia
> infinit
> statului se
> [...]

Yahoo! Mail is the world's favourite email. Don't settle for less, sign up for
your free account today
http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://uk.docs.yahoo.com/mail/winter07.html

Raspunde prin e-mail lui