Doamna Tesiu,

va multumesc pentru mesaj  si cu toate ca stiu ca nu suntem pe aceeasi lungime
de unda , fiecare actionind din puncte de vedere diferite de abordare a
problematicii femeilor ( noi  actionind la cererea a numeroase femei care ni se
adreseaza, 9550 ,membre beneficiare  in 17 ani si dvs. de pe pozitia unui
proiect vesnic finantat , ba de Soros   ba de alte fonduri !)
Noi va felicitam pentru tot ce incercati sa faceti ( studii , conferinte de
presa etc. )!

 Dar aceasta nu va indrituieste sa aruncati cu calificative nejustificate
pentru  cei care nu au acelasi mod de lucru ca dvs., dar se bucura de multa
credibilitate in  rindul celor pe care le reprezinta!

Cred ca ar trebui sa fiti mai deschisa la o colaborare fair ,daca doriti sa
fiti utile miscarii de femei!Va scuz pentru caracterizarile pe care mi le-ati
aruncat , nu stiu de ce va deranjeaza protestul nostru, este dreptul nostru sa
ne manifestam cum dorim si nu cred ca trebuie sa actionam la indigo!Nu credeti
ca este loc pentru toata lumea?
Va simiti cumva frustrata? Pacat aveam o parere mai buna despre echipa CPE .!

Multumesc ca ne-ati semnalat faptul ca in perioada concediului de ingrijire de
copil femeia nu poate contribui pentru pensia publica, da este un aspect care
poate sa  ne ingrijoreze si cred ca in loc ,, sa luati foc '' inutil ar fi bine
sa  colaboram!

Da, avem inca mult de rezolvat  privind conditiile de munca proaste, salariile
inechitabile, sistemul de sanatate cu probleme, legile si standardele
neimplementate si lipsa oricaror politici publice in Romania , dar nu cred ca
aceste probleme care trebuie cu adevarat rezolvate de institutiile statului se
pot rezolva daca noi societatea civila nu actionam permanent si impreuna !

Liliana Pagu
Presedinte Asociatia Femeilor din Romania
Coordonator National al Retelei ONG-urilor de/pentru Femei din Romania
Presedine LIFERO