Numarul celor  bogati, din Romania este de sub 1 %
... ceea ce nu ne deosebeste de restul lumii prea
mult, adica 5% din populatia Terrei.

Nu doersc sa specific cat la suta din bogatie
detin...dar puteti controla singuri.

Librealizarea capitalului de stat a facut ca bogatia
sa fie transferata catre un numar foarte restrans de
persoane(acea minoritate economico-financiara despre
care se tot vorbeste).

 Din pacte nu putem schimba situatia deoarece suntem
fara putere, noi cei mici. Putem fi vocali dar nu
putem face minuni. Reformele actuale nu fac decat sa
accentueze acest proces de transfer de bogatie.

Solutia ar fi una radicala- o noua revolutie.
Dar cine, cum si cu ce  sa o faca? Ce sa puna in loc?
Suntem oare pregatiti ?!

http://www.radionetherlands.nl/specialseries/070707/070629buc
>   Three million Romanians live in poverty The UN
> Millennium Goals: The fight against poverty (1) by
> Thijs PapĂ´t *
>   29-06-2007

Asociatia/The Association"Proeducatia Rromilor Europeni in Contextul Integrarii
Euro-Atlantice si Mondiale"Vizitati pagina
http://www.geocities.com/survivor1977roVisit the web page
http://www.geocities.com/survivor1977ro

TV dinner still cooling?
Check out "Tonight's Picks" on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/

Raspunde prin e-mail lui