---------- Forwarded message ----------
From: Camelia Dogaru <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Aug 2, 2007 9:16 AM
Subject: [ro_ist] FW: eHealth - oportunitati de promovare la nivel EU
To: [EMAIL PROTECTED]

From: Simion Pruna [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, August 01, 2007 7:49 PM
To: Camelia  Dogaru; Iulia Mihail; Alexandra Gurau
Subject: eHealth - oportunitati  de promovare la nivel EU

Buna ziua!

Am placerea sa va informez ca am fost desemnat  unic corespondent
pentru Romania in studiul "Exchange of Good  Practices in eHealth" al
"European Commission, DG INFSO and  Media" (Good eHealth -
www.good-ehealth.org).

In aceasta calitate   voi depune toate eforturile necesare pentru a
selecta si propune  exemple de aplicatii deosebite in eHealth
dezvoltate si implementate in  Romania si care sa fie promovate la
nivelul celor mai bune realizari din  acest domeniu in tarile membre
EU, tarile EEA si tarile care vor deveni  membre EU.

Cei interesati, sunt rugati sa-mi trimita un e-mail  cu urmatoarele
informatii in Limba Engleza:

- A title,
- A short description  (giving us an idea of what the solution is about)
- A contact/  institution which has implemented it.

Va multumesc anticipat pentru popularizarea acestui  mesaj in scopul
de a identifica cele mai reprezentative aplicatii  eHealth dezvoltate
in tara noastra.

Cu stima,

Dr. Simion Pruna

Simion  Pruna, PhD