Am inteles (dar nu ma citati cu afirmatia asta) ca turbinele cu ax vertical
au probleme mecanice deocamdata insurmontabile -- la dimensiuni mari.  De
fapt, aici cred ca e usoara neintelegere -- dvs. vorbiti de aplicatii de
dimensiuni relativ reduse, hai sa le zicem "casnice" sau pentru comunitati
restranse, eu (si dl. Gane mai jos) ma gandeam la aplicatii "industriale",
turbine de cativa MW.  La astea din urma se pare ca tehnologia cu ax
orizontal a castigat competitia.
Inca ceva.  Sunt aproape convins ca ne plictisim colistenii monopolizand
discutia; exista o lista numita eoliene_ro, sau cam asa ceva, "derivata" tot
din lista asta.  Propun sa mutam acolo discutiile "eoliene", sau macar pe
cele prea tehnice.  Multumesc.

CD

On 8/6/07, Sun Valley - Gmail <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>    Cum sa fiti atit de agramat? Pina acum nu am observat asta!
> (Normal ca v-am priceput gluma, dvs. nu ati inteles-o pe a mea dxar nu-i
> nimic!)
>

> Gluma-i gluma, restul e serios. Adica partea cu "Mai simplu si foarte
> direct: nu aveti dreptate. Nu oriunde eolienele afecteaza pasarile, iar
> panourile solare daca vor ocupa TOATE acoperisurile nu vor afecta absolut
> nimic. Niagara este o MHE ceva mai mare si perfect naturala. O desfiintam?"
>
> Nu stiu de ce toti cei care vorbesc de energie regenerabila se refera
> [...]

Raspunde prin e-mail lui