Cine pe cine manipuleaza si de ce?
Nu inteleg din orgumentelel voastre!?
Oricum este de apreciat efortul de a argumenta si de a
nu semna ca primarul, este un semn de maturitate.

--- Crinela Moscovici <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> ...sa se mute sediul din Franta ?!? Ca sa se
> respecte niste negocieri anterioare?!?
>
> In fine, acelea nu au fost argumente care sa ma
> determine sa semnez ca primarul numai fiindca "i se
> pare", "crede" etc. cineva care nu reprezinta o
> persoana cu oarece credit anterior pe care sa mi-l
> fi demonstrat.
>
> Cu bine, mi-am expus opinia, cred ca si tu pe a ta,
> poate ca ne ocupam, mai degraba, de Rosia Montana.
> Unde vreau sa merg :)
>
> Crina

Asociatia/The Association"Proeducatia Rromilor Europeni in Contextul Integrarii
Euro-Atlantice si Mondiale"Vizitati pagina
http://www.geocities.com/survivor1977roVisit the web page
http://www.geocities.com/survivor1977ro

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz

Raspunde prin e-mail lui