DWO Political Summer SchoolLa A.F.R. a ajuns mesajul de mai jos din partea
d-nei Daniela Ochs
Bundesleitung der Österreichischen Frauenbewegung
Büroleitung Österreichische Frauenbewegung

Din pacate d-na Sulfina Barbu, sau d-nele din organizatia de femei a Partidului
Democrat  nu s-au adresat pina in prezent asociatiei noastre ,asa ca noi nu am
reusit decit sa oferim cele 2 numere de telefon de pe site-ul partidului ,unde
nu exista nici o informatie despre scoala de vara dela Costinesti!
Daca aveti informatii despre eveniment , contactati-ne URGENT .
Multumim ,
Liliana Pagu
Presedinte Asociatia Femeilor din Romania A.F.R.
Coordonator National al Retelei ONG-urilor de/pentru Femei din Romania
www.afr.ro
www.afr2010.ro

 Dear Mrs. Pagu,

Former Minister Maria Rauch-Kallat got an invitation for the Political Summer
School in Costinesti (27th of August - 2nd of September) from Sulfina Barbu,
President of DWO. The E-Mail-Invitation was sent by Adriana Preoteasa (Head of
President´s Cabinet, DWO).
  I register her for the event via mail and we didn´t got an answer so far. Can
you tell me, who I can contact (via telephone) for this problem?

  Kind regards,
  Daniela Ochs

  Dear Mrs. Pagu,

  Thank you for sending the Phone numbers, but they are always busy. I´m very
nervous, because the event is on Thursday and I didn´t got a feedback from the
organizer of the political summer school so far.
  Did you find out some informations or contact?

  Thank you!
  Kindest regards,
  Daniela Ochs

Raspunde prin e-mail lui