Trimis, postat de dvs.:
Date: Sun, 16 Sep 2007 09:59:40

Aprobat de dl. Branea:
17:06:00 -0000

Primit de serverul meu, de la Yahoo:
2007 17:08:22 -0000

Primit de outlok:
(adica cand am deschis eu outlook-ul)
for <[EMAIL PROTECTED]>; Sun, 16 Sep 2007 20:08:01 +0300 (EEST)

In outlook ordonarea se face in functie de :16 Sep 2007 20:08:01, adica data
pusa de serverul meu de mail cand deschid EU outlok-ul si in nici un caz dupa
ce data are d-na Hudrea sau dvs. pe calculator.
Dar poate folositi un alt client de mail. :)

Altfel felicitari doamnei Hudrea ca este inaintea vremurilor, timpurilor, macar
cu o luna, doua. :)

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro