In 18 septembrie 2003 apaream pe acest forum cu urmatorul post
La patru ani si o luna, va transmit, ca nici macar un mesaj nu a fost transmis
ca raspuns, macar cu dorinta exprimata in clar; Atacuri in schimb, au fost
destule.
  In urma cu ceva vreme am infiintat grupul de discutii Stupina, a carui
regulament, cativa dintre dumneavoastra, il cunoasteti doar ca enunt, probabil,
aderand la acesta cu un prim si ultim mesaj.
  Deunazi, ascultam pe unul din posturile de televiziune nationale, declaratia
ministrului nostru de externe, care intrebat fiind cum ne afecteaza imaginea
Romaniei in afara romanii nostri de etnie rroma, dumnealui spunea citez din
memorie si sper sa o fac bine: " rromii sunt cetateni romani si trebuie sa ni
asumam", indemanandu-ne sa aparem pe piata cu produse care sa refaca aceasta
imagine stirbita a rromilor nomazi. Frumos spus, de catre un ministru, din
pacate eu nu sunt ministru de externe si ca urmare, fara ecou initiativa mea.

  Sper ca initiativele pe care le are statul roman si intelectualitatea
romaneasca de astazi sa duca spre un deziderat dorit, cel putin de catre mine,
ca noi sa fim cunoscuti si respectati, cel putin asa cum am fost in perioada
interbelica sau in zilele revolutiei.
  Din pacate oameni capabili care sa poata sa faca acest lucru, nu sunt la fel
de multi precum: minerii, rromii si oamenii de bine ci chiar sunt foarte
putini, poti chiar sa-i numeri pe degete si cel mai important, nu au fost
mediatizati atat de mult cum o fac cei care, astazi, fac imaginea Romaniei.

  Deja cunoasteti!

  Flubber.

  Propunere:
     Este binecunoscut ca fiecare natiune are propriul ei renume propriul ei
“Brand” cu care s-a facut remarcata in lume, (unele natiuni au chiar mai
multe), initiativa mea este de a crea un produs care sa fie 100% romanesc si
care ca si “Brand” sa duca cu gandul ca si natiunea noastra are cu ce se mandri.
   Suntem cunoscuti in lume prin numele sportivilor nostrii sau al unor
politicieni, suntem cunoscuti deasemeni prin intermediul mass media prin
articolele mai mult sau mai putin pitoresti mai mult sau mai putin magulitoare,
dar nu suntem cunoscuti printr-un produs marca care prin calitate,
inventivitate, performanta, sa faca fata si sa se adapteze provocarii
viitorului. Incercari au fost dealungul timpului, dar sau lovit in zidul
ignorantei al vanitatii si intereselor marunte.
   Ideea a pornit, de la incercari singulare pe care le-am avut dealungul
timpului si de la o intalnire de afaceri in care am fost intrebat de un client
strain: “ Voi, romanii ce produs aveti…?”. Raspunsul mai in gluma, mai in
serios, a venit aproape simultan: “ In afara de “girls”, mai avem….”
   Va propun tinand cont ca in societatea moderna, unei idei noi trebuie sa
adere intr-un pachet concret si coerent, domenii ca : economic, financiar,
I.T., mass-media, o initiativa in care dumneavoastra:

   -Cei care dispuneti de finantare dar nu aveti “motivul” pentru care sa
finantati,
   -Cei care aveti “ideea practica” dar nu aveti incredere ca veti reusi sa o
materializati,
   -Cei care cunoasteti arta comunicarii prin mijloacele moderne de comunicare,
dar nu aveti “ideea” in jurul careia sa va coagulati.
   -Cei care nu in ultimul rand au bunul simt in a asigura bunul mers al
acestora enumerate mai sus;
  Tinand cont ca in modernism toate acestea trebuie sa lucreze intr-un angrenaj
perfect, ma adresez dumneavoastra celor cu puterea de a coagula si determina,
ca un astfel de produs sau metodologie sa se nasca.
  Pentru contact si colaborare: [EMAIL PROTECTED]