L-am vazut pe Tudor Gheorghe intr-un spectacol unic la Casa de Cultura a
Studentilor din Bucuresti. La Preoteasa cum ii ziceam si eu odata.

Ce n-am inteles e nu vis a vis de spectacol ci de organizare.

Adica DE CE mi s-a cerut in afara de nume si prenume, adresa de email, etc si
SERIA DE BULETIN. ca sa ridic o invitatie. O banala invitatie. Ca sa nu mai
spun ca intrarea e oricum gratuita. Adica si fara invitatie daca veneam, tot
aia era. Ceea ce am si facut fiindca nu sunt sigur ca e legal sa mi se ceara
datele personale in astfel de cazuri. Sau e legal ?

Rog moderatorul sa lase acest mesaj. Multumesc.