Dragii mei,

Trebuie sa va spun ca se intampla si lucruri  bune  pe lumea asta, in tara
asta a noastra.
Zilele trecute un grup de estonieni si de turci s-au aflat in Baia Mare,
pentru o reuniune de proiect Comenius"Scoala si familia".
Un elev din grupul estonian, cu cateva ore inainte de plecare , a avut o
problema.Nu are rost sa intru in detalii.
A fost "mobilizare generala".
I-am condus pana la frontiera, ca sa ne asiguram ca totul va fi OK. Nu stiu
cum, nu stiu exact de ce, dar si acolo ne-a ajutat toata lumea.
Am ajuns in Baia Mare la doua noaptea.Ei erau in drum spre Budapesta.
Si acuma  vine partea cea mai frumoasa.
Soferul de pe  microbusul care trebuia sa-i duca la aeroport i-a dus, din
proprie initiativa,  pana la poarta Ambasadei Estioniei.
Acolo, la 4 dimineata , i-a intampinat Consulul Estoniei cu care s-a tinut
legatura intreaga seara  de vineri.
I-a cazat in Ambasada, le-a facut actele necesare, iar acuma se afla in
avionul care ii duce acasa.
Inainte de episodul  cu pricina tocmai ne spuneau,  atat estonienii cat si
turcii , ca au ramas impresionati de  zambetul cald cu care au fost
intampinati la aeroport, de hotel, de mancare, de oras,   si mai ales de
oameni".
Nu e mare lucru ce a facut echipa noastra, raportat la scara europeana.
Insa cred ca daca toti am face cate ceva bun, am putea privi catre  ceilalti
europeni cu fruntea sus.
In tara asta exista atatia oameni de omenie, copeteneti si saritori la
necaz!
De ce doar cele rele ies la suprafata?
E motivul pentru care v-am impartasit si aceasta experienta dramatica pentru
noi ieri, si care  are astazi un happy end.

Mariana

Raspunde prin e-mail lui