Stimati membri ai listei,

  La capitolul "fapt divers" imi permit sa folosesc cateva minute din timpul
dumneavoatra pentru a va povesti cum s-a sarbatorit Ziua Nationala a Romaniei
in Khartoum, Sudan.

  Poate intai de toate ar trebui sa ma prezint. Numele meu e Daniela Bosioc si
de aproape un an lucrez in cadrul UNMIS (Misiunea Natiunilor Unite in Sudan),
in biroul care administreaza Programul de Voluntariat al ONU. Sunt, de altfel,
singurul staff civil din Misiunea ONU in Sudan, ceilalti romani din misiune
fiind o echipa SPP de ofiteri de protectie si observatori militari.

  Pe 25 noiembrie am mers la Ambasada Romaniei pentru a-mi exercita (sau poate
doar exersa...in fine) dreptul la vot. Intrebandu-l pe dl. Emil Ghitulescu,
Ambasador al Romaniei la Khartoum, daca Ambasada va organiza ceva cu ocazia
Zilei Nationale a Romaniei, domnia sa m-a privit si mi-a raspuns "Nu, nu
organizam nimic."

  Am aflat in aceasta dimineata de la alti romani aflati in Sudan ca a exitat o
ceremonie pe 1 Decembrie, si inca una cu fast, organizata bine si din timp.

  Acum nu stiu ce sa cred... Ori ma mint cei care imi spun ca aseara au
participat la ceremonie, ori dl. Ambasdor Emil Ghitulescu M-A MINTIT in fata a
catorva zeci de romani aflati in Ambasada pentru a vota, in momentul in care
domnia sa m-a informat ca Ambasada nu organizeaza NIMIC de 1 Decembrie.

  Cred totusi ca nu m-au mintit colegii mei...
  Cum s-a sarbatorit deci Ziua Nationala a Romaniei la Khartoum?
  Simplu: pe ascuns :)

  Va doresc o zi buna si sper sa nu va fi irosit timpul.
  Daniela Bosioc

  PS: In caz ca doriti sa felicitati Ambasada Romaniei in Sudan pentru
organizare sau pur si simplu sa verificati daca ceea ce am afirmat e adevarat,
datele de contact sunt:
  Ambasada României în Republica Sudan
Adresa: Kafouri Area - Kassala Road, Plot 172/173 Khartoum North, Khartoum,
P.O. Box 1494
Telefon: 00249-185-33.81.14
Fax: 00249-185-34.14.97
E-mail: [EMAIL PROTECTED]
           ([EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED])

Be a better pen pal. Text or chat with friends inside Yahoo! Mail. See how.

Raspunde prin e-mail lui