Codruta.

  Indiferent cine are sau nu dreptul la scuze eu am intrebat si repet
intrebarea :
  Ce specii de pomi sunt plantati in luna Decembrie in conditiile de clima
actuala din Romania ?

  Daca te uiti pe harta vezi ca  orasul Chicago este  pe aceeasi paralela cu
Bucurestii iar din intamplare  locul unde am eu padure devenita de ceva  ani
tree farm  este exact pe paralela 45 deci cam pe la Ploiesti cum spune romanul.

  Daca mergi acum in padure sa sapi  pamantul este ca betonul fiindca ingheata
uneori  peste 10-15 cm in mod fregvent. Noi plantam din pasiune din  placere
dar si din necesitate  la sfarsitul lunii martie  fiindca pamantul este
dezghetat dar  si fiindca luna aprilie este urmata de luna mai. Poate i-ti
reamintesti proverbul romanesc "ploua in mai mancam malai."
  Eu fac plantari selective dupa un plan personal dar  cei ce faca plantari
masive  stiu cat de important este ca puietele sa fie  plantat inainte de un
sezon ploios.

  Marturisesc ca prima mea impresie a fost  ca anuntul si chemarea la
voluntariat au fost o gluma  la adresa "agenturilor" de mediu  :)))

  Cand am vazut ca situatia este serioasa  sincer  m-am intristat fiindca se
face sa stiu ce inseamna sa cresti puieti de un an pentru ai planta . Ori
irosirea acestui an de crestere la mii de puieti ar reprezenta un pacat si o
irosire a muncii celor ce iau crescut lasand la o parte pierderea materiala.

  Eu inca astept sa fiu dovedit gresit si sa invat  ce specie de pomi sunt
plantabili , plantati si cu ce tehnologie in luna  decembrie in orice tara a
lumii la paralela 45 N sau sud. Si daca va trebui sa sparg  gheata beton promit
o voi face pe propie cheltuiala si o voi anunta cu umilinta in mod public.

  Vasile Bouleanu   .
  PS Cand mergi prin tara incearca sa faci o groapa in pamant fie si pe o
aratura acoperita de zapada... . Dupa aceea  nu uita  sa faci socoteala ce
echipament i-ti trebuie pentru a planta  100 de puieti  ... . Si mai ales in
opina ta cati vor supravietui  pana la primavara... .

Codruta Nedelcu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
            Eu nu stiu ce "bordeluri" o fi "cunoscand" Dl. Tudose (ca banuiesc
ca vorbeste din ce cunoaste, nu de pe fundul paharului) si prin ce soi de
ONG-uri s-o fi invartind - dar sper ca acest Florin Tudose NU este "celebrul
psiholog" si "vedeta" cu acelasi nume... ca, daca o fi, atunci m-am lamurit
DEPLIN cu calitatea "psihologiei" D-lui!!!

  Evident, tinand cont de felul in care a scris, nu ma astept DE FEL sa aiba
bunul-simt sa isi prezinte scuzele fatza de Simona si intentiile ei bune!!!

  Codruta

  On 12/13/07, florin tudose <[EMAIL PROTECTED]> wrote:               De
aprilie stiam si eu, domnule Bouleanu;
  Dar sa nu va asteptati, cu tot respectul pentru cei cativa care tin in carca
in buna traditie romaneasca, in aceste ONG-uri, fundatii, asociatii, comitzii
si comitete, un intreg bordel de vedete cu putere de decizie;

  Ceea ce fac dumnealor, pentru cei pentru care iau fonduri e poate nici 5% din
total din care 4.99% sunt realizati de cei tocmai enuntati ca-i tin in carca.
  Aceste vedete "le stie pe toate, pentru ca ele este dumnezeu pe pamant" si ca
urmare, daca aprilie e in decembrie, pomu' trebuie sa creasca, chit ca se aduce
climatizare pentru fiecare pomisor si cate unul dintre cei multi, care-i
servesc, sta cu telecomanda in mana la fiecare aparat, conectat la pomisor,
toata iarna;
  Comisionul se ia de la fiecare furnizor in parte;-); Iar prostii trebuie sa
munceasca, ca voluntari;-)

  Deja cunoasteti!

  Flubber

Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
        Cu tot respectul pentru actiune dara eu va rog inmod cu totul special
sa ma lamuriti si pe mine cel cenu stie  ce specii de pomi plantati n  luna
decembrie in plina iarna ?Nu de alta dara mai invatam si noi americanii de al
evropenii destpti plantand puitidepom!

  Vasile Bouleanu  .
  PS
  Eu  plantez in aprilie ... . dara poata ca sunt gresit  ....?

      From: Dragusanu Simona

36000 de puieti asteapta sa fie plantati la Ciorogarla!

Daca vremea tine cu noi, sambata si duminica va invit sa plantam cativa copacei
in Darvari, Ciorogarla.

Astept sa ne adunam cat mai multi sambata, 14 decembrie, ora 10,00, la capatul
de trolee de la Valea Ialomitei, Drumul Taberei. De acolo luam autobuzul 458
pana la Darvari, Ciorogarla.

Va rog sa va luati bocanci si sa va imbracati gros.

Pentru cei care vin cu masina, sunt doua posibilitati: ori prin Prelungirea
Ghencea, trec de Domnesti si undeva la dreapta este Darvari.
Ori pe autostrada Bucuresti-Pitesti, sa iasa dupa Carrefour si www.cimitir.ro,
fac dreapta pe sub autostrada si ajung la Ciorogarla. Dupa ce trec de primarie
si de raul Ciorogarla, fac stanga spre Domnesti (chiar unde este schitul
Darvari).
De aici mai sunt 4 km pana la locatia unde plantam, Darvari, undeva in stanga.
Terenul a fost o groapa de gunoi si este chiar langa raul Ciorogarla unde este
si un pod peste rau.

Daca va hotarati sa veniti, va rog sa ma sunati ca sa va dau detalii mai exacte
despre cum ajungeti.

Cu multumiri,
Simona Cretu
0742099402

--
Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor
abuzive.