Adrian A.

From: romania_eu_list@yahoogroups.com
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of florin tudose
Sent: Tuesday, December 18, 2007 1:56 PM
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Subject: RE: [romania_eu_list] Articol in ZIUA - Catedrala incompatibila cu
democratia

Stimabile,

Cunoscuta fiind aplecarea dumneavoastra catre politica si statistica, eu ca
un umil si profan ce ma aflu, va rog sa-mi explicati, daca se poate, cine
este acest Tokes Laszlo, ce reprezinta el si ce ce legatura are dumnealui cu
o exact aceeasi perioada, ca aceasta, dar in urma cu 18 ani si unde e
asemanarea cu Gigi Becali si Vadim Tudor;

As dori ca aceasta lamurire sa excluda nationalitatea dumnealui si anume
aceea de ungur in Romania, lucru dealtfel evident.

Si daca domnii Dimofte cu Badau va pot da o mana de ajutor, as ramane
profund recunoscator; Serios!

Cu alese simtaminte,

Deja cunoasteti!

Flubber