Detestabil nu e numai faptul ca jurnalistii,
reporterii se comporta ca o HAITA insa metoda de a
pune pe seama cuiva afirmatii gratuite pentru a spera
ca obtine o alta informatie care sa-l ajute sa ajunga
primul la "adevar" mi se pare marsava si departe de
scopul presei acela de a informa cetateanul.

(Ma refer la intrebarea unui reporter adresata tatalui
Simonei care suna "a spus d-l Orban ca v-ati inteles
cu el; ce v-ati inteles ?". O intrebare de imbecil. )

--- Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>

Happy Christmas and New Year !
http://dicte.ablog.ro
http://roinfocds.blogspot.com/