BUNA SEARA DRAGI COLEGI DE LISTA

  Revin din nou cu rugaminti la voi in speranta ca ma veti ajuta asa cum m-ati
ajutat de fiecare data cand am solicitat sprijin. Aveti cunostinta sau chiar
este unul dintre voi angajat/patron la vreo editura, firma de tipografie care
sa poata prelua o comanda mai speciala pentru aparitia unei carti pentru luna
februarie? Va fi necesar un design mai aparte pentru aceasta carte si nu prea
stiu cam spre ce tip de edituri/tipografii sa ma indrept. Va multumesc
anticipat pentru sprjin si nu va urez inca pentru sarbatorile sfinte:))

  Laura

Looking for last minute shopping deals?  Find them fast with Yahoo! Search.

Raspunde prin e-mail lui