Cu regret va aduc la cunostinta ca astfel de initiative, au avut si au succes
incontinuare, cu largul concurs al "profesionistilor". Astfel putem observa
aparitia frumosilor puieti, de varste diferite, pe langa marginea drumurilor
patriei, dar mai cu seama in zone dens populate, spre marea bucurie a celor ce
la primavara vor avea nevoie de araci si spre disperarea oamenilor din domeniu.

  Asistam la un fenomen fara precedent in istoria moderna a Romaniei in care,
prezenta unei hartii care in mod normal ar trebui doar sa ateste efectuarea
unor studii si nu numai, legitimeaza, anii lipsa de acumulare profesionala,
experienta si competenta dar mai cu seama dreptul de a avea opinie si a ocupa
un loc de frunte in structura organizatorica a tertelor asociatii, fundatii,
intreprinderi sau structuri mai mult sau mai putin nonguvernamentale;

  Rezultatele acestor politici deja se vad, consecintele nu s-au vazut...inca.

  Cati dintre dumneavoastra fac selectii doar pe principiul ...."Bine, bine,
vad ca esti absolvent si masterand, daaa spune-mi te rog....CE STII SA FACI?";

  Inutil sa va mai intreb cu ce rezultate, a fost aplicata, in trecut, aceasta
politica

  Americanii stiu de ce-si intreba "catindatii", acest lucru mai intai.

  P.S. D-le Bouleanu inteleg ca inca nu aveti un raspuns..de reveniti cu
aceleasi argumente.
  E foarte probabil sa nu fiti inteles sau mai grav ... bagat in seama, pacat.;
Astfel de oameni, carora va adresati, nu au nevoie de sfaturi.

  Ceea ce spuneam odata se confirma si culmea...cu argumentele celor ce se
simteau lezati in orgoliul lor de "muste".

  Deja cunoasteti!

  Flubber

  Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
            Stimata doaman /domnisoara  Draguseanu Simona

  Ori find eu plecat de pe plaiurile mioritice de peste 30 de ani nu mai timn
minte cu  arata luna februarie in Romanitza  ori  dumneavozstra si ortacii de
cauza aveti ceva secrete care  in numele  bunului interes  de  protejare a
mediului va rog sa ni le spuneti si nooua.
  Daca (!) va uitati pe glob /harta lumii si trageti linie dreapta  de la
Ploiesti spre W  vedeti ca se face ca fata de paralela 45 si Bucurestiul si
Chicago stau la fel.

  Sigur, inteleg conditiile de clima sunt diferite ( noi nu avem Carpatii la N
si stiu ca primavara vine in  Romanitza noastra cu doua saptamani mai devreme
decat la Chicago) dar ... . Am mari probleme cu  plantarea  salcamilor in
special (!)  inainte de 15 martie  in Romania.
  Si asta lasand la o parte  problemele logistice de zapada noroi sau  inghet .

  Nu de alta dar nu pot sa uit expresia"Ianuarie F Martie "... .  Fiindca stiu
ca in afara de ghiocei ... .nu rare ori   mangaiati de  "zapada mieilor "  ...
.  la 1 martie  nu misca nimic in  padurile romanesti.

  Deci cu respect pentru actiune  va rog sa ma lamuriti si pe mine padurar in
propia padure ce tehnologie de plantare folositi pentru plantarea pe data de 9
si zece februarie. (F-Martie vreau sa zic .

  Cu multumiri anticipate,

  Vasile Bouleanu   .

      From: Dragusanu Simona

Va invit sa plantam cativa copacei !

Sambata si duminica, 9 si 10 februarie, vom planta intr-o noua locatie, foarte
aproape de autostrada Bucuresti-Pitesti, in Ciorogarla.

Ne intalnim la fel ca pana acum la statia de metrou Pacii(in Militari) la
iesire, sambata si duminica la ora 10.

Ii astept pe cei care doresc sa planteze sa imi trimita mail sau sa ma sune la
unul dintre numerele:

0742099402
0747440003
Mai multe detalii gasiti la
http://terraecologica.ablog.ro/

Cu multumiri,
Simona Cretu
Presedinte Terra Ecologica
0742099402
07440003

--
Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor
abuzive.