Am un prieten (indraznesc sa spun fara sa-i fi cerut
voie). Proaspatul meu prieten e un tanar poet de 99 de
ani. Ca este asa, adica tanar, va puteti convinge
citind interviul pe care-l public pe site si care o sa
apara si in revista Orizont. Am lucrat impreuna mai
multe zile la o serie mai lunga de interviuri si de
fiecare data prietenul meu, tanarul poet Anavi Adam,
m-a tot imbiat cu un paharut delicat de coniac bun si
de fiecare data, din motive rutieristice, l-am
refuzat. Acum, cand este la mai putin de un an de
centenar, inchin cu tineretea domniei sale un pahar
din paharul acela si vestesc lumea larga ca alaturi de
noi traieste un poet maghiar, evreu, democrat, viu la
minte si la simtire. Daca nu ma credeti, cititi
interviul! (www.danielvighi.ro)

Be a better friend, newshound, and