Stimati colisteni,

  Chiar va rog sa revedeti toate postarile mele din trecut;

  Veti avea neplacuta surpriza sa-i vedeti si sa-i descoperiti pe cei care
  "va ocupa tot timpul", inclusiv cel alocat rasului;
  Apropo, de ras, va invit din nou sa-l cititi pe Caragiale, pe Pacala, pe
uitatul Bula si sa revedeti filmele si scenetele cu Toma, cum ar fi, de
exemplu: "Actorul si salbaticii";

  Invit, asemeni, moderatorul sa-si reciteasca si regulamentul;

  Pe doamna director sa-si citeasca raspunsul, deja primit, vizibil pentru toti
numai pentru dumneaei, nu.

  Iar dumneavoastra va urez lectura placuta.
  Astfel veti vedea care va sunt impostorii, acei ce enunta fara a avea si a
aduce argumente, caci nu-i asa "hotul striga hotul" si "cine zice ala e";

  Eu zic, ca acum mai mult ca oricand avem ce invata de la copii nostrii.

  Deja-i cunoasteti!

  Flubber

  Vasile Anghel <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          Nu veti descifra nimic ;)

Tipul ori se da drept psihologul cu acelasi nume (si scrie astfel
incat nimeni sa nu se prinda ca nu e psiholog) ori chiar este
"psihologul" cu acelasi nume, caz in care vai de cei care au de a face
cu el... >:

Pt. ca de fapt n-are nimic de a face cu psihologia, poate cel mult cu
impostura (vezi toate postarile din trecut).
Sfat: nu va mai luati dupa el, nu merita... timpul e ceva cu multa valoare... :)

Vasile

2008/3/30 Koreck Maria <[EMAIL PROTECTED]>:

> Stimate domnule Tudose,
>
> mi-ati confirmat inca o data convingerea, ca e mai bine sa nu intrebi nimic
> pe romania_eu_list, deoarece nu va primi un raspuns la un punct de vedere
> exprimat sau o intrebare, decat foarte rar. Voi folosi lista de discutii de
> acum inainte ca sursa de informatii, ca si pana acum.
>
> Imi cer scuze, intr-adevar am uitat sa inserez semnatura oficiala, sunt
> director de programe al fundatiei care a lansat concursul si Campania
> "Diversitatea- O Sansa in Plus spre Viitor".
>
> Voi citi inca o data eseul propus de catre Dvs, poate reusesc sa descifrez
> [...]

Like movies? Here's a limited-time offer: Blockbuster Total Access for one
month at no cost.

Raspunde prin e-mail lui