Fundatia GE ( General Electrics), in parteneriat cu Institute of
International Education si in colaborare cu Centrul Cultural American din
Bucuresti,  au organizat  joi, 15 mai 2008, festivitatea de acordare a
burselor pe acest an unui numar de 15 studenti de nota 10 din 5 prestigioase
universitati romanesti (Universitatea Politehnica Bucuresti, Universitatea
Alexandru Ioan Cuza Iasi, Universitatea Politehnica Timisoara, Universitatea
Babes-Bolyai Cluj Napoca, Academia de Studii Economice Bucuresti)..

La manifestare au fost prezenti   Nicholas F. Taubman, Ambasadorul SUA in
Romania, Daniel M. Roberts, Directorul  Biroului European al IIE  cu sediul
in Budapesta, Cristian Colteanu, Presedintele Fundatiei GE pentru Romania,
Bulgaria si Republica Moldova, Barbara Nelson, Director executiv al Comisiei
Fulbright in Romania si Friedrich Niemann, Vicepresedintele Camerei de
Comert si Industrie a SUA.
Cei 15 studenti  ( Gina-Cristina Adam, Ioana Alexandra Bour, Carmen Roxana
Dumea, Bogdan Ganea, Aliana Lucia Grecu, Mihaela Raluca Grosan, Eveline
Ianosi, Daniel Alexandru Jurcanu, Alexandru Maxim, Maria Denisa Miu, Diana
Elena Oprescu, Ana Pal, Cristina Pascaru, Bogdana Elena Popa si Anamaria
Tecsi) au trecut printr-o selectie la care au participat initial 2000 de
studenti.
La festivitate  au mai fost prezenti parinti, reprezentanti ai diferitelor
ministere si institutii din Bucuresti.
Eu  am fost invitata la aceasta festivitate in calitate de adminsitrator al
Info Project, Centru Autorizat de Testare TOEIC, care colaboreaza  cu
Institutul International de Educatie (Filiala pentru Europa Centrala si de
Sud-Est  cu sediul la Budapesta.www.iie.hu)
Va marturisesc ca  a fost o adevarata incantare sa vad cat de pretuiti sunt
elevii romani de nota 10.
Ei au fost selectionati sa faca parte  din retele internationale in  care se
afla elitele inteligentei mondiale.
Cred ca  e un indemn deosebit pentru   toti elevii sa  invete ca sa se
numere printre aceste elite.
Se poate. Dar numai cu munca , tenacitate si ambitie.

Mariana Hudrea

Raspunde prin e-mail lui