Dom'le Dicu,
  Pana la urma vad ca s-ar putea sa "o puneti "de o afacere!Chiar am sa rog pe
cineva sa vina sa vada panourile,ca centrala Wiessman am si eu.Acceptati?Contra
unor produse  ecologice ,bineinteles.La mine chiar si ceapa e
ecologica,ecologica!!!Ovidiu

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Tue, 10 Jun 2008 23:22:27
+0300Subject: Re: [romania_eu_list] In 20 de ani ....

Ma rog....

Atac la persoane cat cuprinde si referinte la subiect ioc.
Si eu abia va astept in General Cernat 15, Sector 1, Bucuresti, sa imi vedeti
panourile solare, care sunt deja montate.
Panouri, centrala si automatizare Wiessmann, stimata doamna, ca sa stiti despre
ce vorbim :)))
Hai sa vedem daca aveti curaj sa veniti sa le vedeti si sa recunoasteti ca unii
o freaca cu ecologia pe hartie si altii, adica subsemnatul, o fac ?

Cu stima