--- On Mon, 8/18/08, costel Gilca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
From: costel Gilca <[EMAIL PROTECTED]>
Binefacerile americane in ROmania:
1. investitii spre zero
2. bombardarea Ploiestiului in 1994
3. o asteptare de 50 de ani in zadar

Binefacerile rusilor:

1. razboiul ruso turc din 1877 aduce independenta Romaniei;
2. al doilea razboi mondial aduce alipirea Transilvaniei la Regat.

Si acum tragem linie si observ ca in afara unei retorici atragatoare America nu
are nimic a face in si cu Romania.

Toate cele bune,
Costel Gilca
(http://costelgilca. wordpress. com)