Da, a mai afirmat ca sportul nu inseamna numai fotbal... asa ca mi-am
amintit brusc ca l-am vazut la Opera, la bratul lui Becali... >:

Un minister in plus n-ar fi rau, mai apar posturi de secretari de
stat, de directori, de consilieri, de inspectori... apar Directii
judetene, si ele: cu directori, cu consilieri...

Doar o problema: cine va fi ministru? Belu sau Bitang? :D

Vasile

Raspunde prin e-mail lui