Cati dintre dumneavoastra ati adunat cati saci de ghinda alune si nuci pentru
plantarea  viitoarelor  paduri ?
Stiti cati puieti puteti obtine diontr-o plantatie de  numai 2 m pe 10 m ?
Cati dintre dumneavoastra  aveti in balcon daca nu undeva intr-un petic de
pamant o plantatie de puieti ?

Eu  unul va anunt ca le am pe toate pe propiul buzunar.  Anul acesta  voi
pregati cateva sute poate o mie  de  nuci-negrii cu intentia de ai planta in
Romanitza noastra in 2010.

Ce ziceti ? Raspundeti la chenmarea  in intrecere capitalista ?!

Eu cu puietii voi cu terenul ?

Pun la bataie si cativa saci de ghinda  daca vreti  sa vii trimit ... .

Vasile Bouleanu   .