Fiind unul dintre initiatorii noii legi electorale prin care?se ofera diasporei
pentru prima oara in istoria?ei dreptul de a avea reprezentanti in Parlamnet,
m-am bucurat atunci cand in luna Martie a.c, s-a adus amendamente legii
electorale si s-a infiintat " Circumscriptia 43 Diaspora".
Au trecut 3-4 luni de la validarea acestei legi si cum nimeni nu-si anuntase
inca intentia de a candida, m-am simtit obligat sa-mi anunt candidatura ca
independent pentru Senatul Romaniei.
Cum cele 4000 de semnaturi cerute de noua lege deveneau din ce in ce o?himera
si piedica clara pusa candidatilor din diaspora, m-am hotarat sa candidez din
partea unui partid.
Tarziu insa am aflat ca este nevoie de schimbare de domiciliu conform
Constitutiei art. 16, lucru imposibil de realizat in decurs de o saptamana.
Cu scuzele de rigoare dar ma vad?obligat in prezent?sa-mi retrag candidatura.
Cu prietenie,
Neculai Popa

Raspunde prin e-mail lui