From: Valentin Tigau <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Mon, 20 Oct 2008 3:20 pm
Subject: Re: [romania_eu_list] Fw: Sprijin diaspora pentru modificarea
constitutiei romane

Buna ziua,
e clar ca nu se poate trece peste Constitutie iar timpul e prea scurt
pentru modificari de urgenta.

Solutia salvatoare e, in consecinta, cea de a gasi, printre cei
eligibili, pe cei mai buni. Ar putea fi, acesta,  si un exercitiu de
cunoastere la doua capete: romanii din diaspora, reintorsi in Romania,
sunt purtatorii celor mai temeinice experiente ale instrainarii.
Ramasul  "afara" si reintoarcerea, in isoria neamului roman sunt la
fel de dramatice; insa cred ca  reintoarcerea e mai incarcata de
semnificatie.

E un modest  punct de vedere al unui jurnalist care priveste cu
interes acest fenomen.

Cu gandul cel bun,
Valentin Tigau

2008/10/20 Mihail Gheorghiu <[EMAIL PROTECTED]>:
>      Da, iata, cu parere de rau, temerile mi-au fost confirmate! Treaba cu
> "reprezentarea diasporei in Parlamentul Romaniei" nu a fost nimic altceva
> decat o gaselnita, o posibilitate lesne (smecherie romaneasca (din pacate!),
> o noua masinarie de scos bani si de creeat functii prospere) pentru snobii
> si actualii profitori ce bantuie Bucurestiul si de altfel intreaga politica
> romaneasca!
>     Ei bine, daca nici domnul Nicu Popa nu este demn, apt pentru a
> reprezenta "diaspora", EXILUL, atunci cine???
> [...]
incerca un amendament  la articolul 16  prin care vom cere
> exceptarea de la acest articol a candidatilor din diaspora.
> N.Popa

i dintre voi stiti, in iunie 2008
> [...]
>
> E important sa fim operativi. Haideti sa intocmim lista pina pe 26
> octombrie. Va voi tine la curent.
>
> Peter Costea, Esq.
> One Riverway, Suite 1700
> Houston, Texas 77056
> Tel. 713-840-6410
> Fax 713-622-1937

> Do You Yahoo!?
> http://mail. yahoo.com

> McCain or Obama? Stay updated on coverage of the Presidential race while you

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2006 - detalii la