Junior Chamber International Bucuresti alaturi de ASER  in calitate de
organizatori si coorganizatori te invita sa aplici pe www.tineriantreprenori.ro
la primul program de mentorat pentru viitorii  antreprenori.

Mentorii sunt la randul lor antreprenori tineri, cu experienta relevanta in
infiintarea si managementul unui start-up, dornici sa impartaseasca din ceea ce
au invatat  ca intreprinzatori.

Programul se va desfasura pe parcursul a 2 saptamani, intre 26 Noiembrie si 10
Decembrie, cate aproximativ 2 ore pe zi, in functie de programul mentorilor.

Profilul candidatului
Ne dorim participanti la program care fie au in plan infiintarea unei firme  in
maxim 6 luni de la participarea la program sau care au infiintat o firma  cu
maxim 6 luni de activitate pâna la data inceperii programului.

 ”Ideea proiectului a venit dupa ce am cunoscut multi tineri care erau la
inceputul ”carierei” de antreprenori si aveau nevoie de sfaturi si pareri
despre diferite aspecte ale unui start-up. Mi-am dat seama in urma intalnirilor
cu acestia cat este de util sa impartasesti din experienta  proprie, legata de
provocarile si dificultatile cresterii unei organizatii,  unei persoane aflate
la inceput de drum”, spune Tudor Maxim, manager proiect JCI  Bucuresti.

Componentele proiectului sunt:
-          eveniment-petrecere pentru lansare, dar si de networking, intre
toate persoanele  implicate in proiect:  25 Noiembrie
 -          desfasurarea efectiva a programului de mentorat:  26 Noiembrie - 10
Decembrie
 -          Workshop - Strategie lansare Start-up:  11 Decembrie

 Participarea la program este gratuita si este sustinuta de munca mai multor
voluntari din organizatiile partenere. Te asteptam pe blogul proiectului
pentru a cunoaste echipa organizatoare si pentru a comunica cu membrii acesteia.

 Formularul de aplicare il poti gasi la adresa www.tineriantreprenori.ro

 Termen limita pentru aplicare este  15 Noiembrie 2008, ora 23:59!

Sustinut de:

Asociatia Studentilor Economisti din Romania - ASER
Str. Mihail Moxa, Nr 5-7, Corp A, Sala 12, Sector 1 Bucuresti
Tel: 021-3191992
E-Mail: [EMAIL PROTECTED]
WEB: www.aser.ro

Raspunde prin e-mail lui