Pentru cei interesati in dezvoltare personala, aici http://www.competent.ro/?p=60 puteti gasi un calendar pe care il puteti downlada gratis si apoi printa. Pentru fiecare luna are cate un obiectiv, sfaturi despre cum sa il indeplinim si modalitati de evaluare. Eu cred ca este grozav si de abia astept sa ma pun pe treaba!

"Fa lucrul pe care crezi ca nu poti sa-l faci. Esueaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu cad sunt cei care nu urca pe cablul de la inaltime. Acesta este momentul tau." (Oprah Winfrey)

Va doresc ca in acest an sa obtineti tot ce va doriti si sa va doriti tot ce veti avea!

Raspunde prin e-mail lui