From: "lucamirela11" <lucamirel...@yahoo.com>
To: <romania_eu_list@yahoogroups.com>
Sent: Monday, January 12, 2009 12:56 AM
Subject: [romania_eu_list] Re: Mostenirea culturala a Romaniei in UE: copiii
bolnavi de SIDA ?

Pai de postat l-am postat pe unde am apucat - asa am ajuns si pe acest
grup unde am crezut ca vor fi persoane interesate - dar rezultatul se
vede si din reactia de aici, un reply al dumneavoastra, un alt reply
pe care nu l-am inteles cu 3,5 de pensionari. Asa ca nu e de mirare
ca, dupa ce am tot tipat pe net, pe europeana.eu sunt in continuare
aceleasi imagini iar in presa au aparut 3 articole mari si late in
care se da de inteles ca e ditamai smecheria ca intr-o baza de date sa
se dea prioritate unor rezultate pentru un cuvant de cautare - ar fi
trebuit sa se rezolve un principiu cu un simplu tel daca durerea in
cot nu ar fi fost covarsitoare si paralizanta - bine, probabil ca si
criza gazelor si cea din Gaza influenteaza profund :)

haios ca am aflat si ca au luat un domeniu super apropiat ca nume de
europeana.eu - culturalia :)) - ii spargem pe occidentali care, ca de
obicei lenesi din fire, prefera solutii simple precum europeana.de,
europeana.co.uk etc :)

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Crina Moscovici" <cr...@...>
wrote:

> Domnisoara Mirela Duca,
> Felicitari pentru articol!
> Postati-l peste tot, pana ajunge in vizorul cuiva de la "Cultura"
(desi,
> dupa mine, aceasta este o problema a Romaniei, nu doar a
Ministerului de
> specialitate) !
>
> Cu stima,
> Crina Moscovici