Nu misca nimic. Doar pe trotuar sunt cinci caini colorati. Merg impleticit.
Eu merg pe strada. Ii aud pufnind si stranutand dincolo de sirul de masini
parcate. Nici un loc pentru oameni pe trotuar.
Intuneric, becuri galbene, asfalt, e clar, e noapte! He-heeeii… Nu e nimeni.
Statia RATB e goala si nu mai vine nici un troleu. Banda de asfalt se tot
ingusteaza. In capat are cateva lumini. Niste dungi si niste patrate unde
sunt pereti de cladiri goale. Si masinile care mai trec la ora asta,
vaaaajjjjjj… sunt tot goale. Sunt conduse de fantome. Flutura grabit, ca
niste carpe. Parca le soarbe cineva. E curat asa cum ar trebui sa fie
intr-un spital. Asfalt curat. Gri. Neted. Vid. Cineva a maturat tot. N-are
cum sa mai vina nici un troleu. Stiu ca nu o sa vina nici un troleu. N-are
de unde sa vina. Probabil ca nici macar nu l-au inventat. Metalul si
cauciucul sunt ceva rar. Aproape ca nu exista. Asa de rar ca nici n-apuci
sa-l vezi. In afara de asfalt sunt multe lumini ordonate, de culoarea unor
sori congelati.

http://povestind-bucurestiul.org/index.php/graffiti/369-foarte-tarziu

--
Tatueaza Bucurestiul cu povestirile tale :)
http://povestind-bucurestiul.org

Raspunde prin e-mail lui