Dragi colegi,

Pe 8 aprilie 2009 a avut loc seminarul national de consultare cu privire la Strategia Integrata de Dezvoltare a Resurselor Umane 2009-2020 (SIDRU) document elaborat in cadrul proiectului PHARE "Asistenta tehnica pentru Romania in vederea sprijinirii Autoritatii de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AMPOSDRU) din cadrul MMFES in elaborarea unei strategii integrate de dezvoltare a resurselor umane".

Atelierul 3 - la care am participat - a avut ca domeniu de lucru formarea continua a adultilor. Documentul pe care s-a lucrat (planul de actiuni) se gaseste aici - http://www.formare.info/corner/wp-content/uploads/2009/04/atelierul-3-tabel-070409.pdf .

Pana luni, 13 aprilie, pot fi trimise observatii. Observatiile mele (incluse partial in documentul de mai sus) au fost in legatura cu participarea reprezentantilor pietei de training (furnizori - indiferent ca sunt ONG, companii, institutii etc. si traineri) la elaborarea masurilor care ii privesc / ii afecteaza / pentru care sunt "actori interesati" (nu gasesc o formula mai buna sa spun stakeholder).

Sunt 4 pagini, din care doar cateva actiuni privesc formarea continua a adultilor. Stiu ca 2009-2020 pare departe, dar documentul acesta va avea un cuvant de spus in alocarile de fonduri pentru domeniul training :) asa incat va incurajez sa-l cititi si sa trimiteti comentarii pana luni:

1. direct la simona.s...@wyg.ro <mailto:simona.s...@wyg.ro> si alina.manole...@wyg.ro <mailto:alina.manole...@wyg.ro>

2. la diana.cat...@formare.info <mailto:diana.cat...@formare.info> sau in blog - http://www.formare.info/corner/?p=1533 - si le trimit integrat mai departe, cu precizarea persoanelor care au contribuit.

Anuntul oficial privind trimiterea observatiilor se gaseste pe site-ul FSE Romania, pe prima pagina - http://www.fseromania.ro/index.php?lang=ro

Toate cele bune,
Diana
---

Diana Catana

Coordonator *formareinfo*
Tel.: +40-21-311.68.58
Mobil: 0726-387.737, 0745-160.572

*formareinfo *- Cultivam dorinta de formare
Portal: www.formare.info <http://www.formare.info/>
Buletin informativ: abonare aici <http://buletin.formare.info/?p=subscribe>
Blog Trainer's Corner: www.formare.info/corner <http://www.formare.info/corner/> Daca doriti sa publicati un eveniment de formare, va puteti face un cont aici <http://www.formare.info/parteneri/inregistrare/>

Raspunde prin e-mail lui