E cat se poate de normal ca canadienii de la Rosia Montana Gold
Corporation sa ii plateasca pe tigani ca sa tzipe in favoarea lor!
Cand le-a pasat tiganilor de patrimoniu? Cine a distrus satele sasesti
(si cetatile si bisericile medievale de acolo)? Sasii? Rusii? Mama?
Cine a cumparat centrul Timisoarei si face turnulete pe cladirile de
patrimoniu? Ale cui sunt bandele care fura noaptea caramizi din casele
de patrimoniu din Bucuresti si din alte orase ca sa se distruga si sa
ramana loc pentru "dezvoltatorii imobiliari"? Cine a incendiat case de
patrimoniu (una chiar langa cladirea Guvernului)? Voi? Eu?

Au vreun "simt al istoriei neamului"? NU! Au canadienii vreun respect
pentru Romania? NU! Se potrivesc perfect unii cu altii! Pentru niste
bani (unii mai multi, altii mai marunti) sunt in stare sa distruga
orice! Au vreunii din ei respect pentru romani? NU!

Dar Pantiru asta a incercat vreodata sa ia bani din programele
guvernului, pentru rromi? Sau a luat spaga de la Goldul sa faca
scandal pentru ei?

Asa, daca tot au distrus Transilvania medievala si Banatul, sa
distruga si Rosia Montana, pe unde trec lacustele nimic sa nu
ramana... Dar statului roman cand i-a pasat de istoria adevarata?
Pentru astia numai istoria comunista conteaza, se vede si in
Bucuresti, ce n-a daramat Ceausescu, sa darame ei!

Iar Soros asta, buna tactica si la el: zice ca nu il intereseaza
actiunile la Goldul si nu este "pro-proiect", insa are actiuni la
Barrick si da bani la rromi... probabil ca sa aiba putere sa se opuna
mai bine... >:

Uite, asa: "Tzigania salveaza Gold-mania"! :D

Vasile

2009/4/16 Petru K <petru.k2...@gmail.com>:
> Uite cine vrea ca motii din Rosia Montana sa fie goniti de pe pamintul
> lor, pentru ca sa poata RMGC sa faca praf 5 munti!
>
> Dar e adevarat ca astia de la mina si-au gasit niste sustinatori pe
> masura! :P
>
> Ţiganii din Roşia Montană au adresat autorităţilor o scrisoare
> deschisă în care cer "să pornească" proiectul minier al Companiei
> Roşia Montană Gold Corporation, după ce în ultimele două săptămâni un
> demers asemănător făcuseră şi angajaţii companiei.
>

> http://www.adevarul.ro/articole/rromii-cer-redeschiderea-minei.html
>

> Cu dezgust,

> [...]

*** Tatueaza Bucurestiul cu povestirile tale ! -
http://povestind-bucurestiul.org/ ***

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: