In primul rand, asa cum am inceput astazi sa facem cu cei care ne-au ajutat
(i-am felicitat la telefon ;) va urez tuturor din partea echipei ARIN, cu
ocazia Zilei Pamantului, o Planeta Pamant pe care sa putem cu totii sa traim
cat mai placut, in armonie cu natura pe care o iubim cu totii! :)

In al doilea rand, va reamintesc "cadoul" ARIN pentru cei care iubesc Padurea:
site-ul www.ursuletiisuparati.ro (pe care gasiti informatii referitoare la
ocrotirea padurilor - si care este in continua imbunatatire si "imbogatire" -
si la a carui dezvoltare puteti contribui si voi, printr-un "mecanism" destul
de simplu) si Ghidul pentru Apararea Padurii, tiparit, care va sta la
dispozitie gratuit.

Cu aceasta ocazie multumim celor care au finantat, de-a lungul timpului,
programul ARIN de combatere a despaduririlor: in ordine cronologica, Fundatia
pentru Parteneriat (www.repf.ro), CEE Trust (www.ceetrust.org) si Uniunea
Europeana prin programul Tineret in Actiune - actiunea 1.2
(http://www.anpcdefp.ro/programe/tineret/tinerieuropa/index.html ).

Daca in anul care a trecut ARIN a desfasurat in principal doua proiecte
("Sinergii pentru maine" si "Padurea mea - prietena mea") in acest an
activitatea noastra s-a imbogatit, astfel incat ne vom ocupa de urmatoarele
probleme:

- Programul de promovare a "afacerilor verzi" (si de instruire in acest
domeniu) cu proiecte finantate de SEE prin Fundatia de Parteneriat si de UE
prin programul Tineret in Actiune; in acest program avem ca parteneri AREAS -
Suceava si Fundatia Activity - Resita.

- Programul de imbunatatire a implementarii Conventiei Internationale a
Peisajului in Romania (deocamdata finantat de Fundatia pentru Parteneriat si
CEE Trust); parteneri ne sunt "Origini Verzi" - Suceava si Fundatia Activity -
Resita.

- Programul de implicare a tinerilor prin arta in problemele de mediu din
Braila ("Povestind Braila"), in care avem ca parteneri in special mass-media
locala.

In toate aceste programe ii primim cu drag pe aceia care sunt interesati de ele
si doresc sa colaboreze cu noi :)

Va uram in continuare o Zi a Pamantului cat mai reusita - si sa va bucurati cat
mai mult de natura din jur :)

Codruta Nedelcu si echipa ARIN

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui