Cam incomode comentariile la articol, pentru "imaginea" lui Naumovici
- sunt curioasa CE ar iesi, daca pt. o asemenea "investitie benefica
pentru tzara ( >:) s-ar face un referendum national (asa cum cer unii
;)

Pana una-alta reamintesc tuturor ca, desi Banca Mondiala a VRUT sa le
dea (in 2002) 250 mil $ celor de la RMGC - a constatat ca proiectul
lor NU este "bun"!

Ceea ce spune destul de mult (dat fiind ca standardele BM sunt ceva
mai "relaxate" decat ale UE >:)

Codruta

---

http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-5729814-bogdan-naumovici-pentru-pagina-media-campania-pentru-rosia-montana-dura-atat-timp-cat-este-nevoie-pentru-obtine-toate-avizele-necesare.htm

Ultima campanie pentru Rosia Montana se va derula "atat timp cat este
nevoie pentru a obtine toate avizele necesare pentru dezvoltarea
proiectului si va continua cat timp vom avea de spus lucruri de
interes general", afirma intr-un interviu pentru Pagina de media
Bogdan Naumovici, director de creatie 23 Communication Ideas,
semnatarul acestei campanii. Reclamele transmit mesajul ca proiectul
minier "aduce Romaniei 4 miliarde de dolari, respectand standardele
europene de mediu".

Bogdan Naumovici afirma, intre altele, pentru Pagina de media ca:

“Nu am luat niciodata clienti, branduri sau proiecte in care nu am
crezut. Nu am lucrat niciodata cu statul sau doar pentru bani. Nu sunt
cunoscut pe piata, deci cu atat mai putin in Leo Burnett, drept un
mercenar fara scrupule"
"Am inceput campania prin promovarea beneficiului economic, pentru ca
l-am considerat ca fiind cel mai relevant in conditiile actuale."
"Cred sincer ca este singura solutie viabila pentru Rosia Montana."
Comisionul perceput pentru aceasta campanie "va fi mai mare (de
500.000 de euro - n.r.), dar pentru ca este vorba de un contract pe
trei ani".
Raspunzand la intrebarea "Un alt spot, pentru o alta companie,
vorbeste tot de investitii de patru miliarde de euro. Crezi ca se va
crea o confuzie?", el raspunde: "Este o simpla coincidenta, care insa
are si o latura pozitiva. Pune investitia de la Rosia Montana pe
acelasi nivel cu cea mai mare companie din tara, Petrom. Cred ca
oamenii vor fi astfel mai constienti de importanta si marimea noului
proiect de la Rosia Montana."

In spoturile incluse in aceasta campanie, mai multi oameni raspund
unor interviuri pe strada, spunand in ce cred ei ca ar trebui sa
investeasca Romania 4 miliarde de dolari. Mesajul final sustine ca
"Noul proiect Rosia Montana aduce Romaniei 4 miliarde de dolari,
respectand standardele europene de mediu".

*** Tatueaza Bucurestiul cu povestirile tale ! -
http://povestind-bucurestiul.org/ ***

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: