Sunt la mine in bloc, unde am biroul.
Doamna Geangalau activeaza si in prezent.
Sunt 4 persoane la intretinere de vreo 10 ani incoace
asa ca sunt activi. Eu fiind si presedinte de asociatie de proprietari ;-)

Adresa:

Asociatia Ecoforest

Bd. Decebal nr. 3, bl. E2
Bloc Turn Ozana
Cod. 610012 Piatra Neamt
Judetul Neamt

Nu stiu telefonul ... dar daca il vrei ... pot cobori sa i-l cer.
Dar il gasesti in cartea de telefoane.
www.pa.ro

Alberto Kurtyan

2009/5/24 ARIN <arini...@gmail.com>

>  Buna, tuturor,
>

> Existase candva o asociatie in Neamtz, numita EcoForest - mai stiti ceva de
> ea?
>
> Este vorba despre asociatia de aici:
> http://www.greenagenda.org/ecoforest.htm
>
> Problema e ca acolo nu gasesc, ref. la ea, nici un fel de date de contact
> ;)
>

> Daca stiti ceva, dati-mi si mie o info, va rog... :)
>

> Multumesc mult,
>

> Codruta
>

> ---
> "Let me, at least, to know that she'll try
> Then she'll be a true love of mine".

> [...]

Raspunde prin e-mail lui