Grupul asta de discutii (romania_eu_list) era unul dintre cele mai
bune din Romania, puteai nu doar sa te informezi dar sa si dezbati,
iti faceai o idee...

Acum, s-a transformat intr-un grup de reclama... nu mai vezi pe el
decat anunturi si "traininguri", am ajuns sa sterg automat 90% din
mesaje (care, btw, sunt spam si nu stiu de ce sunt tolerate).

Maine sunt alegerile pt. PE si n-am vazut o SINGURA dezbatere, o idee,
ceva... N-am vazut nici un comentariu despre mizeria pe care o face
Basescu in partid pentru fie-sa, nici cat de lingai sunt cei din
partid ca alearga dupa voturi pt ea, nici vreun comentariu, daca e
"bine" sau nu sa te duci la vot si pe cine dezavantajeaza sau
avantajeaza prezenta sau absenta noastra...

La TV nici nu mai mai uit, pt. ca n-am vazut nici o emisiune "buna" pe
tema asta, desi nu-mi place Crin de nici un fel, nu pot sa nu-i dau
dreptate cand zice ca s-a umplut "politica" de papitoi si pipitze...

Sunt foarte dezamagit de starea actuala a romanilor, de faptul ca nu
mai au atitudine, de bocetele continue ale oricui (inclusiv, uite, al
meu acum) >:

Faptul ca nu se mai poate purta o discutie pe o tema de inters nu
denota decat un esec total, o clasa politica de cea mai joasa calitate
etc.etc... dar si faptul ca romanii, ca "popor", sunt absolut
insignifianti... in schimb nu inceteaza sa se minuneze "cum de mi s-a
intamplat asta tocmai mie / noua?"

Dar si "clasa politica" e cea pe care o acceptam noi... ce sa zic? Ne
meritam soarta... >:

Pun mesajul si pe alte 2 liste, ca poate pe romania_eu_list nici nu
apare pana poimarti, ca vad ca nici fluxul de pe ea nu mai e cum a
fost...

Cu halul asta de anunturi si reclame, presupun ca in scurta vreme va
deveni inutila... macar pe Internet dai click-uri pe publicitate si
iti intra niste bani... :(

Vasile

Raspunde prin e-mail lui