Decat un ONG cu 50 de membri neinruditi, dar si inactivi, care se inscriu
intr-un ONG numai ca sa aiba ce sa puna pe CV, mai bine un ONG cu un membru
foarte foarte activ si implicat intr-o multime de activitati si proiecte
importante (si care stie ce face!), si inca cativa membri inruditi sau nu cu
membrul activ, mai mult sau mai putin activi decat membrul activ. Iar in ceea
ce priveste posibilitatea inrudirii dintre membrii unui ONG, care e problema,
domnule Cheval? Eu, sincera sa fiu, nu vad unde e problema... Scrie undeva, in
vreun regulament, lege, etc, ca membrii unui ONG nu au voie sa fie inruditi?

Cu nedumerire,
Amelia

Mentionez ca o cunosc personal pe Codruta Nedelcu si nu pot sa imi dau seama ce
si de ce aveti impotriva ei.

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Sorin Cheval" <sorinche...@...> wrote:

> O las pe dna Codruta Nedelcu.

> Nu mi se pare periculos, doar usor neserios. Devinde afacere de familie.

> Nu mi se pare mai interesant numarul angajatilor unui ONG decat nimic pentru
> ca nu compar cu nimic. Sunt multe lucruri mai mult sau mai putin interesante.
> Este doar un subiect ca oricare altul. De ce doriti sa comparam mere cu pere?
> Doriti cumva sa divagam de la subiect?
>
> Nu vi se pare ca ar
>
> Nu. Ce intelegeti prin "a se lega" de cineva? Daca spun ca eu cred ca un ONG
> are 1000 de membri sau unul, inseamna ca "ma leg" de el? Apoi, poate imi
> [...]

Raspunde prin e-mail lui