Acuma, nu va suparati, dar in mare, lumea politica de la noi chiar e jegoasa.
Eu ma izbesc de ea aproape in fiecare zi. Si chiar nu mi se pare exagerat sa-mi
doresc sa am pe cine vota. Cu incredere.

________________________________
From: Catalin Dimofte <catalin.dimo...@gmail.com>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Wed, October 28, 2009 9:44:47 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] verde-n fata: VOTEAZA sau TACI !

Indiferent care-ar fi nivelul absenteismului, atata vreme cat regulile jocului
nu se schimba, acei putini care voteaza determina viitorul tuturor.
Nu cunosc, dar sunt sincer doritor sa aflu daca exista cazuri in care
absenteismul masiv a determinat schimbarea regulilor jocului. Nu cred ca atare
situatie exista.  Ceea ce poate exista, in schimb, este/sunt interese de a face
lumea sa NU voteze, astfel incat un foarte mic numar de fidei si fidele sa faca
jocurile.
In rest, pur si simplu discutam discutii -- o activitate la care romanii sunt
extrem de dispusi.  Discutam ad infinitum, ore si zeci de ore, cand votul in
sine ia jumatate de ora sau mai putin.  Cat de convenabil sa declaram, cu
superioara si eventual prezidentiala scarba, ca n-avem ce alege, ca politica e
prea jegoasa ca sa ne murdarin prea-finele degetele in ea, si ca, in general,
lumea asta nu ne merita pe noi, si cu atat mai putin votul nostru.