In seara asta, mergand cu oarece treaba prin orash, numa' ce vad un grup
mare de tineri imbracati in galben (culoarea PNL) pe strada; ma agatza
indivizii si imi baga pe gat un "fluturash".

Iau obectu cu maxima greatza (pt. ca sunt SATULA de aceasta asa-zisa
"campanie electorala") si, ca norocu, in loc sa-l arunc la cosh, imi arunc
privirea pe el.

Ei, bine: CE credeti ca scria pe el?

Nici mai mult nici mai putin decat il porcaiau pe
Johannis!!!

Maximum de revoltata (si pentru ca unul din cei imbracati in galben imi era
cunoscut) sun un prieten sa intreb daca imi amintesc eu bine si individu'
respectiv se invartea la un moment dat pe la PD - si ii povestesc
faza!

Prietenu imi zice ca da, ca imi amintesc bine, ca ipochimenii in galben sunt
pedisti si ca atat el cat si vecinii lui s-au trezit cu cutiile postale
pline cu hartzoage CU INSEMNELE PNL!!! in care.... lumea era indemnata sa
voteze cu Base!!!

Vreau va sa spun ca faza asta mi se pare ATAT de jegoasa, incat, cu toate ca
ma intrebam daca merita sa inghit vreo 3 kile de lamaie ca sa mi se taie
greatza si sa votez cu "raul cel mai mic", dupa asha o kestie gretzoasa am
sa renunt la lamai si am sa merg duminica sa votez fara nici o indoiala si
numa' de-a dracu'! sa se invetze naibii minte acesti
NESIMTITI!!!

Pentru cine are de gand sa se ia in betze cu mine, aveti grija! m-am intors
numa de-a dracu si i-am fotografiat pe ipochimeni iar fotografiile le
descarc chiar acum pe comp!!!

Codruta

Raspunde prin e-mail lui