  From: Romascanu Liviu
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, December 08, 2009 4:46 PM
  Subject: Re: [romania_eu_list] Petitie pentru renumararea voturilor

  Off......Ce bine ar fi daca as putea sa ma dezabonez de la aceasta
grupare.....desi mai sunt si alte persoane care gandesc la fel ca mine, se pare
ca nu exista iesire....
  Cat de clar sa mai scriu si eu ca nu ma intereseaza toate cacaturile si
parerile scrise de cei care nu au primit atentie in viata loc nici macar pentru
o singura data....lasati-ne fratilor/surorilor in pace ca ne sufocati cu
ineptii despre politica si conspiratiile pe care  voi le stiti si va simititi
adevarati revolutionari daca le transmiteti si altora....cat mai doriti sa
repetati aceleasi chestii.....
  Si ca incheiere....nu o dati pe fotbal sau pe ironii la adresa mea sau a
altora ca s-a fumat deja....incercati si voi sa folositi o alta componenta a
comunicarii: TACEREA.
  Multumesc si sper sa fie de folos aceasta tidula...

  Liviu