Una destul de proasta.  Cum povestea circula de vreo doua zile intens pe
Net, o sa-mi permit sa reproduc mai jos raspunsul pe care l-am dat pe o alta
lista.

------------------------

Domnule...., daca tot vorbim de teoria conspiratiei, de ce nu ne spuneti mai
multe despre autorul acestui material incendiar?  Adica despre dl. Iulian
Urban, senator PD-L -- colegul dvs. de partid, cum devine chestiunea.
Stilul domniei sale (sau al cui ii scrie materialele), si in particular
pasiunea aparent irezistibila de-a pune virgula intre subiect si predicat,
este inconfundabil.

Altminteri, ce sa zic... trebuie sa fiti de acord cu mine ca dl. Urban are
in aceasta poveste mai multe conflicte de interese decat fire de par pe cap
(ma iertati, dar nu mi-am putut refuza aceasta remarca malitioasa) -- este
om politic cu o anumita orientare, dar in acelasi timp are si o prospera
firma de recuperari de debite, are si o anumita initiativa legislativa
legata in buna masura de lucrurile mentionate in acets auto-interviu, dar si
interese personale cat cuprinde... incat practic nici nu mai stii cine scrie
-- Urban-senatorul, Urban-recuperatorul, Urban-protectorul celor loviti de
banci?
In rest, un personaj pitoresc si deloc lipsit de idei interesante.  Intr-un
fel mi-a parut rau ca s-a inregimentat atat de repede, la un moment dat
dadea semne ca ar putea fi unul dintre liderii unei miscari "la firul
ierbii"... cam asa cum s-a incercat si aici, pana la interventia catorva
binevoitori.

On Fri, Dec 11, 2009 at 6:25 PM, integrare valcea <
integrare_val...@yahoo.com> wrote:

>   ... ce parere aveti despre acest articol?
>
> http://reflectii.webs.com/apps/blog/show/2296947-distragerea-atentiei-de-la-subiect-
>
> Silvia Petre - presedinte Asociatia Pro Xpert
> tel: 0250746172, mobil: 0744395817, web: http://proxpert.asoc.ro/
> e-mail: integrare_val...@yahoo.com, proxpert2...@gmail.com
>
> If the global crisis continues, by the end of the year only two Banks will
> be operational, the Blood Bank and the Sperm Bank. They will merge and it
> will be called 'The Bloody Fucking Bank'
> "Vom sustine diminuarea scaderii ritmului de crestere economica"
> [...]

Raspunde prin e-mail lui