Bine spus. ex. minerii care tot navaleau in Capitala in anii 90 sa schimbe
guvernul voteaza si ei si probabil ca foarte multi inca mai traiesc in tara.
Intelectualii autentici n-au nicio vina si au inca prea putina putere de
schimbare. Din pacate intelectualii sunt mai mult sau mai putin striviti de
sistem cam oriunde, in unele sisteme mai suportabil, in altele mai putin.O
discutie ce promoveaza principii retrograde, discriminatorii e inutila din
start. Mai potrivita mi se pare discutia despre cum sa se realizeze ceva
IMPREUNA.

2009/12/14 sebastian <ales121...@yahoo.com>

> Din pacate nu "discutia strecoara idei retrograde" ci asta-i nivelul de
> manipulare in care am fost adusi prin saracire si infometare.
> Cand aceasta categorie hotaraste prin vot si legitimeaza un sistem, e
> TRIST.
>
> Ce vina are intelectualul ? afara doar de aceea ca n-a parasit sistemul la
> timp...
>
> <http://roinfocds.blogspot.com%20> <http://keycomp.wetpaint.com/>Tel: 0040
> 742076399
> http://ales.21classes.com/
> [...]