Domnule Badescu, v-as sugera sa va opriti inainte de-a va face prea mult de
ras.  V-ati facut o intrare furtunoasa pe acest grup, ati fost remarcat, dar
ajunge.  Luati o pauza, dati-va inapoi un metru sau un yard, uitati-va in
oglinda, mai rasuflati si reflectati un pic, si pe urma mai vorbim.
Intre timp o sa ma mai gandesc si eu cam ce-ar fi de facut cu votantii care
au peste 100 de ani sau/si sufera de Parkinson.  Cei din categoriile astea
pe care-i cunosc eu (si cel putin din prima categorie cunosc cativa absolut
remarcabili) sunt oameni cu simtul masurii si-al umorului.  Multi dintre noi
am avea ce invata de la ei.

2009/12/15 Marius Badescu <mar.bade...@gmail.com>

> Ce va faceti cu persoanele, sa zicem, peste 100 de ani care nu mai pot citi
> din cauza vederii, sau cu cei care au probleme de scris, de exemplu cu cei
> cu afectiune Parkinson? Le refuzati dreptul de vot pe motiv ca nu pot trece
> un astfel de 'test' copilaresc, nascocit din frustrarea unora dupa alegerile
> prezidentiale din 2009? Asta se numeste discriminare in cel mai curat sens
> al cuvantului.
> Vedeti, si sunt convins ca intelegeti, dar repet pentru altii care bat
> campii fara gratie si incearca sa reinventeze democratia la taclale, de asta
> [...]

Raspunde prin e-mail lui