To: romania_eu_list@yahoogroups.com; societatea_civ...@yahoogroups.com;
info_cult...@yahoogroups.com; ngo_l...@yahoogroups.com;
ecoroma...@yahoogroups.com
CC: fre...@yahoogroups.com
From: arini...@gmail.com
Date: Sun, 17 Jan 2010 00:06:40 +0200
Subject: [romania_eu_list] nesimtire maxima!!!

Deoarece a ajuns pe un site si "celebra" pagina cu reclama RMGC din National
Geographic (aici:
http://jurnaldesighisoara.wordpress.com/2010/01/15/boicotati-revista-national-geographic/
 ) sa va explic si de ce m-am enervat asa tare!!!

Dupa cum vedeti, in NESIMTITA aia de reclama se sustine ca RMGC "va planta 1000
de hectare inainte inceperii exploatarii, desi se despaduresc 250 de hectare"!

In primul rand ca (daca nu a despadurit-o mai inainte Maica Natura si eu inca
n-am aflat), suprafatza propusa la scoatere din fondul forestier era (in 2007)
de peste 300 ha!

Dar NU in asta consta Marea Nesimtire - ci in faptul ca este prezentat acest
lucru de parca firma, in Mareatza ei Grija Fatza de Mediu, ar face o favoare
cuiva!!!

In realitate, Codul Silvic (Legea 46/2008, Art. 37) spune CLAR ca "scoaterea
din fondul forestier" se face COMPENSAND cu un teren de cel putin 3 ori mai
mare! Deci NU este vorba despre vreo "favoare" pe care o face firma, ci despre
OBLIGATIA lor LEGALA!!!

NU e prima data cand RMGC minte, dand de inteles ca ar fi ei niste "ingeri ai
mediului / ai patrimoniului" - ACEEASI abureala au practicat-o in privinta
sapaturilor pentru descarcarea de sarcina (care era OBLIGATIA lor, NU o
"favoare facuta arheologiei romanesti") si a caselor de patrimoniu (inscrise in
Lista Monumentelor Istorice) despre care se laudau ei ca or sa aiba grija - de
parca nu asta ar fi fost, repet! OBLIGATIA lor! si de parca i-ar fi obligat
cineva sa le cumpere!

Ca RMGC minte - mi se pare normal! CAND au facut ei altceva decat sa minta?

Dar ca National Geographic se face PARTASA la minciuna lor, accceptand sa apara
in paginile lor o publicitate MINCINOASA, cred ca recunoaste toata lumea ca ma
poate enerva!

MAI RAU decat atat! dl. Lascu mai incearca sa momeasca si niste ONG fraiere -
si probabil mai lacome de bani, ashaaaa... - cu promisiunea unor "oportunitati
de viitoare impaduriri" (adica "impaduririle" care oricum erau OBLIGATIE) !!!

Astfel incat - sorry! - dar gasesc intru TOTUL justificata si enervarea mea si
boicotul fatza de firma, de reclama ei si chiar si fatza de NG, care da dovada
de ipocrizie!!!

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

www.ursuletiisuparati.ro
Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro ; denumire "entitate": Asociatia ARIN

Découvrez Windows 7 en 7 secondes !
http://clk.atdmt.com/FRM/go/181574577/direct/01/

Raspunde prin e-mail lui