Buna ziua!

Daca aveti putin timp si mai ales daca sunteti interesati, accesati
http://elisabetastanciulescu.blogspot.com/

E un blog foarte nou si - cred, sper - destul de 'altfel', pentru
profesionistii si pentru 'consumatorii' serviciilor de educatie, coaching,
consiliere, dezvoltare personala : teme de reflectie, intrebari,
raspunsuri...

Numai cele bune!
ES
--
Elisabeta Stanciulescu, Ph.D.
Freelancer : Research-based Consulting & Multidisciplinary Coaching-style

Motto: Raportarea la un ideal e singura care deosebeste clar fiinta umana de
orice alta forma cunoscuta de viata, e, probabil, ceea ce numim 'har', numai
ea face ca viata noastra sa fie intr-adevar umana - si divina, poate...

N.B. Daca ati primit din greseala sau ati fi preferat sa nu primiti acest
e-mail, va rog sa acceptati scuzele mele cele mai sincere.

Raspunde prin e-mail lui