Nu sunt clientii mei, nu ma adresez nici unui client, nu lucrez la fdsc sau
pentru fdsc. Personal nu ma adresez la astfel de clienti cu nici un
serviciu.  Cunosc insa activitatea FDSC de ani de zile si stiu foarte bine ce
calvar este pentru dumnealor si pentru altii cu aceleasi responsabilitati, sa
lucreze cu beneficiari de finantari care habar nu au sa citeasca un ghid de
finantare insa au multe diplome.

In al doilea rand tonul este prea frumos pentru ignoranta plina de tupeu a
unora ce se mai si lauda ca lucreaza in invatamant, dar nu stiu sa
citeasca bine. De aceea elevii sunt din ce in ce mai prost pregatiti. Nu au de
la cine invata. Evident, ca sunt si cadre didactice pentru care am tot
respectul, insa acestea nu isi exprima opiniile neavizate prin e-mail.

DOINA PLATON
Director General
SC EUROFIN PROIECT SRL
De la idee la proiect!