Diversitatea prin ochii tinerilor!
Am facut call-ul, am primit 121 de poze, am ales 40 (si ne pare rau ca nu le
vom putea expune pe toate), am gasit locatia si suntem gata sa va prezentam
diversitatea, asa cum este ea vazuta de cei care au trimis fotografiile.
Expozitia va avea loc la Lente Café, strada General Praporgescu nr.31, sector
2, Bucuresti, in perioada 01-07 martie 2010.
Vernisajul va avea loc pe 01 martie 2010, incepand cu ora 18:00!
Va asteptam cu cafea, ceai si alte bauturi nealcoolice!
Echipa proiectului Diversitatea, realitatea din jurul nostru!

ACCEPT
O.P. 34 - C.P. 56,
Bucuresti, Romania
Tel./Fax: (+4)021 252 5620